Mantorps FF styrelse
Styrelsen tillsammans med kansliet ansvarar för att föreningen ska utvecklas och förvaltas på ett hållbart sätt. Kansliet arbetar självständigt med den dagliga operativa driften. I de fall det gäller frågor kring föreningens utveckling, stadgar och principiella frågor är du varmt välkommen att kontakta oss i styrelsen.
- För att nå styrelsen löpande adressera den det berör och maila till kanslimantorpsff@gmail.com.
Samtliga styrelsemedlemmar arbetar på ideell basis och har schemalagda styrelsemöten cirka var 6:e vecka. Däremellan löses saker via gemensam chat, arbetsmöten och dialog. För att tydliggöra vem ni kan kontakta i olika frågeställningar, har vi som styrelse fördelat en del av de ansvarsområden som ingår i styrelseuppdraget.
- Jessica Nilsson, ordförande, personalansvar kanslist håller, ansvar för frågor som rör stadgar, planer och riktlinjer. Samordnare i händelse av en kris. Samordnar och kallar till styrelsemöten, registrerad som ordförande i system/sammanhang där detta måste anges samt kontaktperson för RF SISU och ÖFF.
- Ellinor Ström, sekreterare/vice ordförande, skriver och arkiverar styrelseprotokoll, ansvarig för förvaltning och utveckling av seniorverksamheten samt spelarplanen (tillsammans med fortbollsutvecklaren). Thom, kanslist gör motsvarande för ledare- och ungdomsverksamheten.
- Mikael Rehn, kassör, ekonomisk styrning och uppföljning samt personalansvar kanslist ekonomi.
- Björn Diffner, ledamot och ansvarar för genomförande av sponsringsplanen.
- Petter Svartling, ledamot och ansvarig för kommunikation och förvaltning av kommunikationskanaler och IT-system samt kontaktperson för valberedningen och kommunen.
- Stefan Schytt, ledamot, samordningsansvarig profilmaterial, merchandise och kiosk samt analys och beslutsunderlag för prissättning samt medlems och träningsavgifter.
- Carolin Holgersson, suppleant, projektsamordnare KM.